Oh ja, ik had ook nog een blog!
"End product proves you are able to create high quality art on a technical as well as an artistic level. Both quantity and quality of the delivered work is able to impress. Very dedicated student that is eager to learn and takes advantage of every feedback possible. Team player with no ego at all. Keep this up, Youri."
Vertaling:
"Eind product bewijst dat je in staat bent om werk te leveren dat van hoge kwaliteit is, zowel op technisch als artistiek niveau. De kwantiteit en kwaliteit van het afgeleverde werk is indrukwekkend. Zeer toegewijde student die graag leert en van elk moment gebruik maakt om te leren van feedback. Team player met helemaal geen ego. Blijf zo door gaan, Youri."
Als je iets meer wilt weten over wat ik vorig blok heb gedaan, klik dan HIER voor een video.
Dit is de video die ik moest maken om de tank te laten zien aan de leraren. Hij is wel in het Engels, maar je kan er even door heen spoelen en het bekijken.
Deze week is blok D begonnen. We moeten samen in groepjes van 3 mensen een spel maken. Na twee weken (komende donderdag) wordt de helft van alle groepjes samengevoegd bij de andere helft. De beste 50% van alle spellen blijft dus over.
Dit gebeurt twee weken later nog een keertje. Uiteindelijk hebben we dus groepjes van 12 mensen, en is er nog maar een kwart van alle spellen over. De beste blijven over.
Ik zit samen met Gino (programmeur, Nederland) en Eric (designer, Duitsland) in een team.
Dit is de opdracht: kies een game uitgegeven in de periode 1980-1985. Kijk naar de game. Wat is er bijzonder aan deze game? Welke mechanieken vormen de basis van deze game?
Vervolgens moeten we zelf een game maken, en deze dingen van onze referentie (de gekozen game) moeten we er in verwerken. Wij kozen voor Elevator Action (klik HIER voor een video).
We zijn de hele week bezig geweest met het ontwerpen en bedenken van concepten. Volgende week moet ik nadenken over het uiterlijk van de game. Eric pitched de game dan bij de leraren en als de leraren het idee goed genoeg vinden, kunnen we met 6 mensen door naar de volgende ronde, waarin ik dan echt begin aan het maken van het uiterlijk van de game.
Hieronder zijn twee tekeningen (gemaakt op de computer met tekentablet) die ons idee weergeven:
Zoals altijd, klik er op om ze groter te maken!
Blok C
Het vorige blok heb ik afgesloten met een 10. Hier is de samenvatting van mijn beoordeling, zoals staat geschreven op StraightJacket:"End product proves you are able to create high quality art on a technical as well as an artistic level. Both quantity and quality of the delivered work is able to impress. Very dedicated student that is eager to learn and takes advantage of every feedback possible. Team player with no ego at all. Keep this up, Youri."
Vertaling:
"Eind product bewijst dat je in staat bent om werk te leveren dat van hoge kwaliteit is, zowel op technisch als artistiek niveau. De kwantiteit en kwaliteit van het afgeleverde werk is indrukwekkend. Zeer toegewijde student die graag leert en van elk moment gebruik maakt om te leren van feedback. Team player met helemaal geen ego. Blijf zo door gaan, Youri."
Als je iets meer wilt weten over wat ik vorig blok heb gedaan, klik dan HIER voor een video.
Dit is de video die ik moest maken om de tank te laten zien aan de leraren. Hij is wel in het Engels, maar je kan er even door heen spoelen en het bekijken.
Blok D
Deze week is blok D begonnen. We moeten samen in groepjes van 3 mensen een spel maken. Na twee weken (komende donderdag) wordt de helft van alle groepjes samengevoegd bij de andere helft. De beste 50% van alle spellen blijft dus over.
Dit gebeurt twee weken later nog een keertje. Uiteindelijk hebben we dus groepjes van 12 mensen, en is er nog maar een kwart van alle spellen over. De beste blijven over.
Ik zit samen met Gino (programmeur, Nederland) en Eric (designer, Duitsland) in een team.
Dit is de opdracht: kies een game uitgegeven in de periode 1980-1985. Kijk naar de game. Wat is er bijzonder aan deze game? Welke mechanieken vormen de basis van deze game?
Vervolgens moeten we zelf een game maken, en deze dingen van onze referentie (de gekozen game) moeten we er in verwerken. Wij kozen voor Elevator Action (klik HIER voor een video).
We zijn de hele week bezig geweest met het ontwerpen en bedenken van concepten. Volgende week moet ik nadenken over het uiterlijk van de game. Eric pitched de game dan bij de leraren en als de leraren het idee goed genoeg vinden, kunnen we met 6 mensen door naar de volgende ronde, waarin ik dan echt begin aan het maken van het uiterlijk van de game.
Hieronder zijn twee tekeningen (gemaakt op de computer met tekentablet) die ons idee weergeven:
Zoals altijd, klik er op om ze groter te maken!
Lekker bezig!! Leuke storyline heb je neer gezet.
BeantwoordenVerwijderenWaarom de rest van de videos niet als embed op je site? Gewoon doen!
Groets,
Sid